Επάγγελμα: Δοκιμαστής υπνόσακων!!!

0

Category:



Σε μια από τις πιο περιζήτητες θέσεις εργασίας προσελήφθη ένας 27χρονος άνδρας από την Αγγλία. Μην πάει ο νους σας σε κάποια διευθυντική θέση αφού ο Phil Latam στο εξής θα δουλεύει ως δοκιμαστής sleeping bag!...
Μην νομίζετε όμως πως ο 27χρονος θα παίρνει “ψίχουλα” για αυτήν τη δουλειά αφού την εβδομάδα θα αμείβεται με 700 ευρώ για μια όχι και τόσο κοπιαστική εργασία. Το μόνο που θα πρέπει να κάνει ο νεαρός άνδρας είναι να δοκιμάζει διαφορετικά είδη υπνόσακων (sleeping bags) και στη συνέχεια να ενημερώνει το αφεντικό του για την ποιότητα του ύπνου και τη θερμοκρασία.
Πάνω από 1.000 συμμετοχές είχε η αγγελία για τη συγκεκριμένη δουλειά ωστόσο κατά τη διάρκεια της επιλογής κάποιοι υποψήφιοι ήταν κουρασμένοι με αποτέλεσμα να αποκοιμηθούν μέσα στους υπνόσακους.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που με προσέλαβαν, μάλιστα όταν μου τηλεφώνησαν ζαλίστηκα ειδικά τη στιγμή που ενημερώθηκα το αριθμό των συμμετεχόντων. Έχω μεγάλη εμπειρία στην κατασκήνωση. Η κοπέλα μου είδε την αγγελία και με ενημέρωσε λέγοντάς μου τα εξής: "Μόλις είδα μια δουλειά για την οποία έχεις όλα τα προσόντα!" Στη συνέχεια η μητέρα μου ειδοποίησε την αδερφή μου και μετά με έπεισαν να στείλω την αίτηση", είπε πανευτυχής ο Phil Latam από την περιοχή Devon, της Αγγλίας.

Η εταιρία από την πλευρά της προέβη σε αυτήν την κίνηση για να αποκτήσει ειδικευμένο προσωπικό το οποίο θα είναι ικανό να εξυπηρετήσει τους πελάτες που το τελευταίο διάστημα ο αριθμός τους αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς.

Τέλος, προτού δηλώσετε παραίτηση από την εργασία σας πρέπει να σας ενημερώσουμε πως η συγκεκριμένη δουλειά κρατά μόνο μια εβδομάδα!

(cosmo.gr)







Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου