Τριετές συμβόλαιο με τη Ρόμα υπέγραψε ο Αντριάνο

0

Category:



Σε γάμο κατέληξε το φλερτ ανάμεσα στη Ρόμα και τον Αντριάνο. Ο Βραζιλιάνος άσος πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις στον σύλλογο της πρωτεύουσας και στη συνέχεια υπέγραψε τριετές συμβόλαιο, ενώ την Τετάρτη θα παρουσιαστεί και επίσημα από τη διοίκηση των Ρωμαίων

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στη Ρόμα και θα παίζω με τη φανέλα των τζιαλορόσι. Ελπίζω όλα να πάνε καλά» δήλωσε ο πρώην παίκτης της Φλαμένγκο λίγο μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου.

Και πρόσθεσε:

«Είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μία εξαιρετική χρονιά. Είμαι χαρούμενος με το θερμό καλωσόρισμα των οπαδών, καθώς με αναζητούσαν σε όλη την πόλη. Δεν μου αρέσει να υπόσχομαι, αλλά ξέρω τι πρέπει να κάνω στο γήπεδο και λέω ότι θα πάμε καλά».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της Ρόμα, το συμβόλαιο του Αντριάνο έχει διάρκεια μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2013, ενώ ο παίκτης θα κερδίζει 5 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν, ενώ παράλληλα θα έχει και κάποια μπόνους ανάλογα με την εμφάνισή του.

Ο 28χρονος θα παρουσιαστεί επίσημα στο Φλαμίνιο την Τετάρτη, ενώ το πρώτο του επίσημο παιχνίδι με τους Ρωμαίους αναμένεται να είναι το ιταλικό Super Cup τον Αύγουστο απέναντι στην πρώην ομάδα του, την Ίντερ.
www.sport.gr







Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου