Μέσι: "Ούτε σε χίλια χρόνια δεν φτάνω τον Μαραντόνα"

0

Category:



Ο Λιονέλ Μέσι μπορεί αυτή τη στιγμή να είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο, αλλά ούτε που θέλει να τον συγκρίνουν με τον νυν προπονητή του στην Εθνική Αργεντινής, Ντιέγκο Μαραντόνα...




Οι φίλαθλοι της Αργεντινής στηρίζουν πολλά πάνω του εν όψει του Μουντιάλ της Αφρικής και δεν είναι λίγοι εκείνοι που τονίζουν πως η «μπιανκοσελέστε» θα έχει έναν Μαραντόνα στον πάγκο και έναν στον αγωνιστικό χώρο, εννοώντας φυσικά τον σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα. Εκείνος όμως διαφωνεί: «Ακόμα και χίλα χρόνια να περάσουν δεν πρόκειται ούτε να πλησιάσω σε αξία τον Μαραντόνα. Είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών», τόνισε αρχικά και συμπλήρωσε: «Έχω ερωτηθεί πολλές φορές για το συγκεκριμένο θέμα. Για μένα το στυλ παιχνιδιού μου είναι εντελώς διαφορετικό από το δικό του. Ότι έχω πετύχει μέχρι τώρα στην καριέρα μου το έχω κάνει με το δικό μου τρόπο»


Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου